Рекламационен ред
Рекламации/Рекламационен ред
В случай, че е намерен дефект в стоката, моля, следвайте указанията по-долу.
- Ако потребителят иска да рекламира стоката, препоръчваме да се свърже с продавача на имейл адресinfo@raiigrachky.bg (в темата на съобщението да посочи РЕКЛАМАЦИЯ). В съобщението купувачът е длъжен да посочи обозначението на reklamiranata stoka, да опише причината за рекламацията и да приложи копие от фактурата или документа за плащане за reklamiranata stoka.
- Рекламираната стока може да бъде доставена от потребителя на адреса на продавача (Raj Home s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) лично, с препоръчана поща или с куриерска компания.
- Пакетът трябва да бъде правилно опакован и да съдържа: reklamiranata stoka, включително аксесоарите, документа за покупка (фактура или касов бон), описание на дефекта и контактни данни на купувача - адрес за връщане, телефонен номер, имейл и IBAN в случай на обработка на рекламацията с кредитно известие.
- Рекламираната стока трябва да бъде доставена почистена от замърсявания!
- Разходите за транспорт на reklamiranata stoka от купувача до продавача се поемат от купувача.
- Обратният транспорт след обработка на оправданата рекламация се поема от продавача.
- Продавачът трябва да обработи рекламацията (положително или отрицателно) най-късно в срока, предвиден от закона, който е 30 дни. При надвишаване на този срок купувачът има право на връщане на покупната сума.
- Продавачът оценява рекламацията на основание указанията, определени от производителя на стоката.
- Продавачът може да изпрати стоката за оценка на производителя или за експертна оценка.
- В случай на признаване на рекламацията, продавачът ще достави нова или поправена стока на купувача и купувачът не поема разходите за транспорт.
- Не изпращайте reklamiranata stoka с наложен платеж, НЯМА ДА БЪДЕ ПРИЕТА.