1. Поръчка

Договорът за покупка, на основание на който се извършва продажбата на стоката от продавача на купувача, възниква на основание на задължително потвърждение на поръчката. Задължително се счита потвърждение по имейл или телефон, и то такова, което е извършено след предварително изпращане на електронна поръчка (потвърждение за получаване на поръчката в системата не се счита за задължително). Контактът, необходим за потвърждение на поръчката, обикновено извършва продавачът след проверка на наличността и срока за доставка на исканата стока. Потвърдената поръчка от продавача (или нейна част) се счита за задължителна за двете страни, ако не настъпи нарушение на условията, договорени в момента на потвърждението. За съществени условия се считат основно съдържанието на поръчката (точна спецификация на стоката и нейното количество), цената на стоката и транспорта, начинът и срокът на доставка.

УПРЕДЕЛЕНИЕ: при покупка на вноски Quatro, не можете да приложите никакви отстъпки в поръчката. Става въпрос за отстъпки от програмата за лоялност, Sphere card и подаръчни ваучери. Компанията Quatro приема фиксирани продажни цени, които са посочени при всеки продукт. В поръчката можете да поръчате максимум 4 играчки.

2. Отказ на поръчка

 

Отказ на поръчка от страна на купувача

Купувачът има право да откаже поръчката без посочване на причина по всяко време преди нейното задължително потвърждение. След задължителното потвърждение на поръчката само в случай, че продавачът не изпълни договорените условия за доставка. В случай на отказ на потвърдена поръчка, купувачът е длъжен да заплати на продавача щетите, възникнали от това действие. Продавачът ще упражни правото си на обезщетение главно в случай на покупка на стока "по поръчка", която е била необходима да бъде осигурена по желание на клиента или в случай, че във връзка с осигуряването на стоката вече са били направени доказуеми разходи. Таксата за отказ може да бъде до 50% от общата цена на стоката. В случай, че купувачът вече е платил част или цялата сума на покупната цена, тази сума ще бъде върната обратно на неговата сметка в срок от 14 календарни дни.

Отказ на поръчка от страна на продавача

Продавачът си запазва правото да анулира поръчката или нейна част в следните случаи:* поръчката не е могла да бъде задължително потвърдена (грешно посочен телефонен номер, недостъпен, не отговаря на имейли и т.н.)* стоката вече не се произвежда или не се доставя. Операторът си запазва правото да променя цените, ако цената на доставчика на стоката е значително променена, поради форсмажорни обстоятелства или в случай на нулева цена на стоката. В случай, че тази ситуация настъпи, продавачът незабавно ще се свърже с купувача с цел споразумение за следващи стъпки. В случай, че купувачът вече е платил част или цялата сума на покупната цена, тази сума ще бъде върната обратно на неговата сметка в срок от 14 календарни дни.

 

3. Отказ от договора за покупка (дистанционна търговия)

 

Купувачът има право да се откаже от договора за покупка без посочване на причина в съответствие с чл. 7 и следващите от Закона № 102/2014 за защита на потребителите при продажба от разстояние (наричан по-долу "Закон за защита на потребителите при продажба от разстояние") в срок от 14 дни от получаването на стоката, или от деня на сключване на договора за предоставяне на услуга или договора за предоставяне на електронно съдържание, което не се доставя на материален носител, ако продавачът навреме и правилно е изпълнил информационните задължения съгласно чл. 3 от Закона за защита на потребителите при продажба от разстояние. При отказ от договора в срок от 14 дни, купувачът трябва да върне стоката без следи от употреба или износване или дефекти. Купувачът има право в рамките на този срок след получаване на стоката да я разопакова и изпробва по начин, който е обичаен при покупка в класически "физически" магазин, и то в обхвата, необходим за установяване на характера, свойствата и функционалността на стоката, като размери, визуален вид, технически параметри на продукта. От купувача се изисква да манипулира и проверява стоката с необходимата грижа по време на срока за отказ от договора.

Отказ от договора за покупка от страна на купувача: Клиент, който не купува стоката в рамките на своята търговска дейност, има право да се откаже от договора в срок от 14 работни дни от получаването на стоката.

Процедура в случай на отказ от договора: Тъй като в случай на отказ договорът се отменя от самото начало, доставчикът връща или заменя на клиента и клиентът на доставчика всички взаимно приети изпълнения.

Клиентът може да се откаже, като уведоми доставчика за това, по електронен път на имейл адрес info@raiigrachky.bg, или писмено на адреса на доставчика.

При отказ е необходимо да се посочи номер на поръчката, променлив символ, дата на покупката, да се представи оригиналният документ за покупка на стоката и да се посочи номер на сметката, на която ще бъде върната плащането.

Моля, върнете неползваната стока в оригиналната опаковка на нашия адрес Raj Toys s.r.o. – Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec.

Ако изпращате стоката обратно на нашия адрес, в пакета е необходимо да включите оригиналния документ за покупка и IBAN за връщане на плащането.

Ако клиентът вече е получил и приел стоката, той я изпраща обратно на адреса на доставчика, където доставчикът без ненужно забавяне ще оцени състоянието на върнатата стока. В случай, че стоката е върната на доставчика в състояние, различно от непокътнато, клиентът е длъжен да възстанови на доставчика главно разходите, свързани с възстановяването на стоката в оригиналното състояние и причинените щети на стоката (непълен съдържание, повредена опаковка, износена или замърсена стока и т.н.).

Доставчикът е длъжен в случай на отказ да върне на клиента вече платената покупна цена или нейна част.

Продавачът ще върне плащането на сметката най-късно до 14 дни от издаването на кредитно известие.

Моля, изпращайте стоките с препоръчана и застрахована поща, тъй като не носим отговорност за евентуална загуба по пътя към нас. Не изпращайте стоките с наложен платеж.

4. Условия за доставка

Доставките на предмета на изпълнението (поръчаната стока) ще бъдат извършени в най-кратък срок, в зависимост от наличността на продуктите и оперативните възможности на продавача, след задължителното потвърждение на поръчката, в изключителни случаи срокът за доставка може да бъде по-дълъг, след споразумение с купувача.

Мястото на получаване е определено на основание на поръчката на купувача. За изпълнение на доставката се счита доставката на предмета на изпълнението на посоченото място. Част от доставката не е инсталацията на предмета на изпълнението. Транспортът до адреса на получателя се осигурява от продавача. Пратката със стоката винаги съдържа данъчен документ.

В случай на неперсонално получаване на стоката (куриер, спедиторска доставка, поща...) датата на продажба на стоката се счита за датата на получаване на пратката.

Доставяме стоки в цялата Словакия. Разходите за доставка на стоките се различават в зависимост от избрания начин. Конкретният начин на доставка можете да изберете в раздела Поръчка.

5. Отговорност за дефекти на стоката и гаранция

Купувачът е длъжен да прегледа стоката незабавно след получаването й. Ако се установи механично повреждане на опаковката на продукта, купувачът е длъжен да провери състоянието на стоката и в случай на повреда да изготви запис за повредата в присъствието на превозвача. Стоката е застрахована при поръчка от стойност 5 евро. включително ДДС. На основание на изготвения запис, на клиента ще бъде предоставена подходяща отстъпка или ще бъде доставен нов продукт (в случай на застраховане по предходното изречение).

Рекламации за механично повреждане на продукта, което не е било очевидно при получаването на пратката, трябва да бъдат предявени незабавно след получаването на пратката. По-късни рекламации за механично повреждане на продукта вече не могат да бъдат признати.

Клиентът е длъжен при получаване на продукта (лично и неперсонално) да провери пълнотата на опаковката. При доставка с куриер купувачът трябва да състави протокол за рекламация на място за непълнота на опаковката.

Гаранцията не се отнася за нормално износване на вещите (или техните части), причинено от употреба. По-кратката продължителност на живота на продукта не може да се счита за дефект и не може да се рекламира. 

Гражданският кодекс предвижда, че купувачът има право да рекламира дефекти, които се появят при потребителските стоки в срок от двадесет и четири месеца от покупката на продукта. Тази разпоредба обаче не се отнася за продължителността на живота на батериите и акумулаторите. Намаляването на капацитета не е дефект, а естествена характеристика на батерията. Поради факта, че износването настъпва при нормална употреба на стоката, гаранцията може да бъде предявена само при повреда на батерията. Продължителността на живота на батерията най-често е свързана с броя на цикли на зареждане, но и с начина на зареждане, разреждане и съхранение. Поради това се използва фиксиран срок на живот от 6 месеца. Става въпрос за живота на батерията, а не за нейния гаранционен срок! Гаранционният срок не може да се бърка с живота на продукта! Батериите не трябва да се оставят разредени за дълъг период от време.

Гаранционният срок за всички лица, използващи продукта за целите на бизнеса или търговията с дадения продукт, не е определен от Гражданския кодекс и се определя от конкретния вносител или производител.

В случай на несъответствие на стоката с договора, потребителят има право на т.нар. отстраняване на недостатъци, а именно:

- безплатно възстановяване на потребителската стока в състояние, отговарящо на договора чрез ремонт

- разумно намаляване на покупната цена

- замяна на стоката

- отказ от договора

Първо потребителят може да поиска от продавача безплатен ремонт или безплатна замяна на потребителската стока. Купувачът има право на замяна на стоката само ако това не е неуместно с оглед на характера на дефекта. За това дали дефектът е уместен, решава упълномощеното сервизно център на производителя под формата на писмено оценяване на този дефект. На основание на това решение ще се продължи по-нататък съгласно закона.

Правата от отговорността за дефекти се предявяват на продавача, от когото е закупена вещта. Ако за извършване на ремонта е определено друго лице (например упълномощен сервиз), продавачът е длъжен да приеме рекламацията. Продавачът е длъжен да приеме рекламацията, но след това я предава на упълномощеното звено. Продавачът решава за рекламацията незабавно, в сложни случаи на основание на становището на упълномощеното сервизно звено. В този срок не се включва времето, необходимо за експертна оценка на дефекта.

6. Защита на личните данни

Ние уважаваме вашата неприкосновеност. За да можем да ви предложим ценни услуги, трябва да знаем някои ваши лични данни. Тези данни защитаваме от злоупотреба и ви гарантираме, че никога няма да предоставим на трета страна вашите контактни данни и информация за вашите покупки.

С използването на този интернет магазин вие се съгласявате със събирането и използването на информация за вас и вашите покупки при горепосочените условия. С регистрацията на клиента, заявителя за новини, участника в анкетата и други форми на регистрация автоматично се съгласявате, че можете да бъдете информирани за новини в нашия интернет магазин по имейл или телефон. Ако не желаете повече да получавате тази информация, имате възможност по всяко време да прекратите изпращането им по процедурата, посочена във всяко изпратено съобщение.

Нашият интернет магазин си запазва правото да се откаже от гаранцията за сигурност в случай на нападение на сървъра от неизвестен извършител (хакер). Само в такъв случай не важат горепосочените правила за обработка на данни.

7. Рекламации / Рекламационен ред

В случай, че е намерен дефект в стоката, следвайте по-долу посочените точки.

  • Ако потребителят иска да рекламира стоката, препоръчваме да се свърже с продавача на имейл адрес info@raiigrachky.bg, (в темата на съобщението посочете РЕКЛАМАЦИЯ). В съобщението купувачът е длъжен да посочи обозначението на рекламируемата стока, да опише причината за рекламацията и да приложи копие от фактурата или документа за плащане за рекламируемата стока. 
  • Рекламиранияят стока може да бъде доставена от потребителя на адреса (Raj Home s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) на продавача, или лично, по пощата, или с куриерска компания.
  • Пакетът трябва да бъде правилно опакован и да съдържа: рекламируемата стока, включително аксесоарите, копие от фактурата, описание на дефекта и контактни данни на купувача - обратен адрес, телефонен номер, имейл. Рекламиранияят стока трябва да бъде доставена почистена от замърсявания!
  • Разходите за транспорт на рекламируемата стока от купувача до продавача се поемат от купувача.
  • Обратният транспорт след обработка на основателната рекламация се поема от продавача.
  • Продавачът трябва да обработи рекламацията (положително или отрицателно) най-късно в срока предвиден от закона, който е 30 дни. При надвишаване на този срок купувачът има право на възстановяване на покупната сума.
  • Продавачът оценява рекламацията на основание инструкциите определени от производителя на стоката.
  • Продавачът може да изпрати стоката за оценка на производителя, или за експертна оценка.
    В случай на признаване на рекламацията, продавачът ще достави нова или ремонтирана стока на купувача.
  • Купувачът не поема разходите за транспорт.
  • Не изпращайте рекламирания стока с наложен платеж, НЯМА ДА БЪДЕ ПРИЕТ.
  • Пакетът трябва да бъде правилно опакован и да съдържа: рекламируемата стока, включително аксесоарите, копие от фактурата, описание на дефекта и контактни данни на купувача - обратен адрес, телефонен номер, имейл. Изпращайте стоката или под формата на пакет, или с препоръчана поща. При изпращане на стоката с наложен платеж, тази пратка няма да бъде приета.