ВЛАКЧЕТА253 продукта

Най-продавани продукти
Филтрирани 253 продукта
0+

Резервна част

Щрк МЁСМЕР - тъмно сив, 250 г /H0,TT/

Прах - торфено, 20г / Г, 0, Н0 /

Прахово сив, 250 г /H0,H0m,H0e,TT,N,Z/

Преходна кола G100

дължина: 100 мм.

H0 - Електрически влак 371 003-5, CD

Електрическият локомотив 371 003 на Чешките държавни железници. ¦ Дизайн в лак Najbrt ¦ Събирачи на ток с иновативно закрепване ¦ Преработен дизайн на областта на покрива и ребрата на вентилатора с ясна видимост ¦ Моделът е изработен с фини детайли и много самостоятелно прикрепени части ¦ Филигранен дизайн на шаситата и лъковете на колелата ¦ Със затворени почистващи устройства за релсите и въздушни резервоари в затворена форма за прототипно представяне ¦ В цифрова експлоатация с включваемо осветление на кабината на машиниста и контролната панела, както и осветление на машинната стая ¦ Roco Dynamic Sound System През 80-те години Чехословашките държавни железници и DR решиха да закупят двусистемни локомотиви с цел опростяване на постоянно нарастващите транспортни и експлоатационни процеси в трансграничния трафик по маршрута Берлин - Дрезден - Прага. Разширяването на връзката Дечин - Прага до максимална скорост от 160 км/ч изискваше модернизация на някои локомотиви. От 1994 г. шест чешки локомотива Rh 372 бяха преработени за по-бързо международно пътуване и оттогава работят под класификация 371 - "Турбобастард". Преработените машини бяха разположени от CD в пражкото депо.

H0 - Дизелов моторен вагон 810 365-7 с боклук, ZSSK

Дизелов агрегат 810 365 със странична количка 011 869 на Държавните железници на Словашката република. ¦ Версия в червено/кремаво с червена рамка ¦ Отделно монтирани чистачки на предното стъкло ¦ С приложени вложими части за показване на затворения преден броня ¦ Със звуков декодер в моторния вагон и декодер на функциите в страничния вагон, както и превключваеми функции на светлината и звука При поръчката за замяна на остарелите вагони от серия M 131.1, Чехословашките държавни железници закупиха нови двуосни дизелови агрегати с серийно обозначение M 152.0. Превозните средства, доставяни от 1975 г., бяха задвижвани от 155 kW шестцилиндров редов двигател и постигаха максимална скорост от 80 км/ч. В пространството за пътници имаше налични 56 седящи места. След 1 януари 1993 г., когато Чехословакия се раздели на наследниците Чешката република и Словакия, превозните средства бяха разпределени между новообразуваните държавни железници ЧД и ЖСР. От декември 2004 г. превозните средства в Словакия са част от инвентара на наследническата компания ЗССК.

Тревено покритие, кафяво

Струва си да играете и пазарувате с нас

Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Имаме над 200 000 продукта на склад за вас.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.
Система за лоялност, която ви възнаграждава при всяка покупка.